Transport en logistiek op Instagram?

De transport en logistieke sector is en onmisbare sector. Iedereen is er op een of andere manier wel afhankelijk van. Denk bijvoorbeeld aan de supermarkt waar jij de boodschappen haalt. Het transportbedrijf zorgt ervoor dat de voorraad hier elke dag weer geleverd wordt. Voor een transportbedrijf is het belangrijk om vindbaar te zijn voor eventuele zakenpartners en voor mensen die interesse hebben in een baan bij het transport en logistiek bedrijf. Dit kunnen ze doen daar gebruik te maken van Social media, zoals Instagram.

Wat is de toegevoegde waarde van een Instagramaccount voor een transport en logistiek bedrijf?

Instagram is een social media platform dat de laatste jaren sterk is gegroeid. Het voordeel van Instagram is dat het makkelijk is in het gebruik. Mensen kunnen makkelijk foto’s plaatsen, liken, delen en erop reageren. Daarnaast kan het transport en logistiek bedrijf de doelgroep zelf opzoeken door gebruik te maken van hashtags die populair zijn onder de doelgroep. Via Instagram kan een goede impressie gegeven worden van de verschillende diensten die het bedrijf verleend. Doordat Instagram erg visueel is zullen mensen wat ze zien ook beter onthouden. Ook is het voor klanten eenvoudig om via Instagram vragen te stellen, dit kan bijvoorbeeld door te reageren op een bericht of een privé bericht te sturen.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht Kan hierbij ondersteunen door vragen te beantwoorden van mensen die het transport en logistiek bedrijf zijn tegengekomen op Instagram. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de verschillende diensten die het bedrijf verleend, vacatures en of het bedrijf nationaal of internationaal werkt. De chatspecialisten zullen de binnen komende vragen binnen 30 seconden oppakken de klanten verder helpen. Daarnaast zullen ze de klanten die bijvoorbeeld interesse hebben in een samenwerking of een baan doorsturen naar het bedrijf zelf. Dit kan zorgen voor meer klanten/ samenwerkingen. De chatspecialisten staan 7 dagen per week voor u klaar om de vragen van klanten te beantwoorden.