Worstelt u met het formuleren van de juiste NPS vragen?

Wij proberen altijd te zorgen dat wij onze klanten zo goed mogelijk helpen. Ons bedrijf is daardoor de afgelopen jaren fors gegroeid en ik moet u zeggen dat wij meenden dat wij goed bezig waren. Toen wij echter eens met een aantal klanten in gesprek gingen over hoe zij ons bedrijf hadden ervaren, schrokken wij van hun opmerkingen. Wij kregen namelijk te horen dat zij helemaal niet zo tevreden waren over hoe wij hen geholpen hadden. Zij vonden onze service vaak traag en ook ging er aan de kant van de klant veel mis. Daar waren wij ons helemaal niet van bewust, maar wij wisten dus gelijk dat wij iets moesten doen. Wij moesten het probleem eerst in kaart brengen en dus hebben wij gekeken wat wij konden doen om dit te bewerkstelligen. Wij hebben toen bedacht dat het goed was om met NPS vragen te gaan werken. Wanneer je namelijk met een goede nps vraag op de proppen kunt komen, kan dat je heel veel inzicht geven. Ik ben daarom gaan kijken wat ik kon doen om inspiratie te vinden over welke NPS vragen ik zou moeten gebruiken. Je wilt namelijk niet dat je je klanten overlaadt met NPS vragen waar zij moeilijk iets mee kunnen. Ik heb daarom gekeken waar ik op het web meer over een goede nps vraag kon vinden en ik heb toen gezien dat ik het beste naar de site hellocustomer.com kon gaan. Deze site komt heel snel hoog in Google te staan wanneer je gaat zoeken naar hoe je een goede nps vraag formuleert. Ik ben daarom blij dat ik hier op de pagina terecht ben gekomen. Deze mensen hebben niet alleen de klok horen luiden, maar weten ook precies waar de klepel hangt. Deze mensen hebben op hun pagina heel duidelijke info geplaatst over wat een goede nps vraag is en ik heb hier dus ook veel nuttige informatie gevonden. Mocht u ook willen weten wat een goede vraag is om uw bedrijfsproblemen in kaart te brengen, dan kunt u hier ook eens op de site gaan kijken.

Wij konden dankzij deze site een goede nps vraag formuleren

Wij wilden zeker zijn dat wij op de juiste manier aan ons probleem zouden werken. Wij moesten daarom een concrete vraag aan onze klanten kunnen voorleggen. Dankzij deze site hebben wij een nps vraag kunnen formuleren die heel goed werkte. Wij hebben heel goede antwoorden gekregen en wij konden daardoor ons bedrijf echt naar een hoger plan tillen. Als u dus ook zoekende bent naar goede NPS vragen, dan is het nooit verkeerd om eens een blik op deze pagina te werpen.

Wilt u meer weten?

Mocht u ook worstelen met de service richting uw klanten, dan kunt u altijd even:

  • Naar de site hellocustomer.com surfen
  • Bekijken wat deze mensen u allemaal te bieden hebben
  • Een keer contact opnemen om uw situatie met een expert door te nemen

Ik hoop dat u hier ook goede info kunt vinden. Wij hebben gemerkt dat deze mensen je echt goed vooruit kunnen helpen.